Brukerstøtte

Vi tilbyr fjernsupport og support på stedet. For fjernsupport på din PC eller server kan det avtales tid på forhånd ved å sende mail til support@webyte.no eller du kan ringe inn på tlf: 90675012. Vennligst ha problembeskrivelse og teamviewer klar med ID og kode ved supporthenvendelse. Teamviewer QuickSupport kan lastes ned på høyre side.

All support uten driftsavtale blir fakturert etter medgått tid, minimum 30 minutter. Brukere av WeByte Cloud har support av skytjenester inkludert.

PC med defekter

Har du en PC som ikke starter opp, eller som har blitt skadet? I mange tilfeller kan vi hjelpe deg med å redde dine data. Dersom maskinen kan repareres kan vi gi en vurdering av hva som må til for reparasjon og eventuelt hjelpe med innsending til garantiservice dersom relevant.

Konsultasjon for større problemstillinger

Vi tilbyr konsultasjon for større prosjekt og mer omfattende problemer. Henvend deg gjerne til post@webyte.no med relevant informasjon. Vi tar kontakt så snart vi kan. Sammen finner vi en løsning.

Tjenestestatus

WeByte tilbyr en statusside som viser helsestatus for tjenestene som utgjør WeByte Cloud. Denne siden blir oppdatert med saker som berører tjenestene som for eksempel planlagte vedlikehold eller uventede feil. Trykk på knappen på høyre side for å besøke statussiden vår